Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Серпень » 29 » ЧОМУ ВАРТО ВІДДАТИ ДИТИНУ ДО МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ?
12:13
ЧОМУ ВАРТО ВІДДАТИ ДИТИНУ ДО МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ?

Не дивлячись на те, що дитина фальшиво мугикає пісні Чебурашки, і слуху у неї немає, не дивлячись на те, що піаніно нікуди поставити, і бабуся не може возити дитину «на музику»; не дивлячись на те, що дитині взагалі ніколи — англійська, іспанська, секція з плавання, балет та п'яте, десяте...
Є вагомі причини усе це здолати і все-таки навчати музиці, і ці причини варто знати сучасним батькам:
Музичні заняття виховують волю та дисципліну: займатися на інструменті потрібно постійно, регулярно і без перерв. Взимку і влітку, в будні і свята. Майже з тією ж завзятістю, з якою чемпіони тренуються в спортзалі і на катку. Але, на відміну від героїв спорту, граючи на роялі, не можна зламати ні шию, ні ногу, ні навіть руку.
Музика — це виховання характеру без ризику травми: як чудово, що таке можливо!
 Займаючись музикою, дитина розвиває математичні здібності. Вона просторово мислить, потрапляючи на потрібні клавіші, маніпулює абстрактними звуковими фігурами, запам'ятовуючи нотний текст, і знає, що в музичній п'єсі як в математичному доказі: ні відняти, ні додати! Не випадково Альберт Ейнштейн грав на скрипці, а професори фізики і математики Оксфорда складають 70% членів університетського музичного клубу.
Музика і мова — брати-близнюки. Вони народилися услід один за одним: спочатку старший — музика; потім молодший — словесна мова, і в нашому мозку вони продовжують жити поруч.
Фрази і речення, коми і крапки, питання і вигуки є і в музиці, і в мові.
Ті, хто грають і співають, краще говорять і пишуть, легше запам'ятовують іноземні слова, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори — Тургенев і Стендаль, Борис Пастернак і Лев Толстой, Жан-Жак Руссо і Ромен Роллан, кожен з яких знав не одну іноземну мову, рекомендують усім майбутнім поліглотам музику.
Музика структурна та ієрархічна: великі твори розпадаються на менші частини, які у свою чергу діляться на невеликі теми і фрагменти, що складаються з дрібних фраз і мотивів. Інтуїтивне усвідомлення музичної ієрархії полегшує розуміння комп'ютера, теж суцільно ієрархічного і структурного.
Психологи довели, що маленькі музиканти, учні знаменитого Сузукі, навіть ті, які не посягли значного успіху в розвитку музичного слуху і пам'яті, зате значно випередили своїх однолітків за рівнем структурного мислення.
Музичні заняття розвивають навички спілкування або, як їх сьогодні називають, комунікативні навички. За роки навчання дитина-музикант познайомиться з галантним і дружним Моцартом, йоржистим і атлетичним Прокоф’євим, мудрим і філософічним Бахом та іншими дуже різними музичними персонами. Граючи, дитині доведеться перевтілитися в них і донести до публіки їх характер, манеру відчувати, голос і жести.
Музика прокладає шлях від серця до серця. 
Музиканти м'якосерді і одночасно мужні. Як стверджують психологи, музиканти-чоловіки чуттєві, як леді, а музиканти-жінки стійки і тверді духом, як чоловіки. Музика пом'якшує характер, але, щоб досягти в ній успіху, потрібно бути мужнім.
Заняття музикою привчають «включатися за командою». Музиканти менше бояться страшного слова deadline — строк здачі роботи. У музичній школі не можна перенести на завтра або на тиждень вперед технічний залік і класний концерт. Статус артиста на сцені привчає до максимальної готовності «за замовленням», і дитина з таким досвідом не «завалить» серйозний іспит, інтерв'ю при прийомі на роботу і відповідальну доповідь.
Музичні заняття виховують маленьких «тезарів», що уміють робити багато справ відразу. Музика допомагає орієнтуватися в декількох одночасних процесах: так, піаніст, що читає з листа, відразу робить декілька справ — пам'ятає про минуле, дивиться в майбутнє і контролює сьогодення. 
І, нарешті, музика — найкращий шлях до життєвого успіху. 
Подивіться на успішних людей в будь-якій галузі, запитайте, чи не займалися вони в дитинстві музикою, хоч би навіть і недовго, хоч б і навіть і без особливого завзяття? Звичайно, займалися, і у нас є  причини наслідувати їх натхнений приклад.

Матеріал до друку підготувала В.СТАШЕВСЬКА, директор Заставнівської музичної школи 

Переглядів: 66 | Рейтинг: 0.0/0